tisdag 24 mars 2009

Bilar!

ooh. så sugen på något gott. Chokladmuffins kanske! Jag älskar choklad! Om någon efterrätt eller liknande inte innehåller choklad har jag svårt att tycka det är riktigt gott. Hursomhaver. Var ute en svänga med Nallepuh och körde lite bil. Visst är min Dup söt och rolig, men så säker på att köra bil än att jag gillar att växla mellan olika bilar. Så jag föredrar saaben. Nallepuh sa även att han skulle titta efter en annan bil nu. En ny. Jag röstade för en bil med lite större bagage så vi kan packa mer om vi tar bil till Emmabodafestivalen. Men vet ni va. Då sa han: ta mercedesen istället då, den kan ni ju packa hur mycket som helst i! Jamenvisst, trodde inte det var ett alternativ! ha, vi får väl se hur det blir men i mecedesen kan man ju campa om det nu skulle bli översvämmning eller liknande!

Nej nu ska jag antingen göra lite projektrapport, läsa lite toeri, sticka på min klänning och titta på tv eller baka! hmm. Vi får se hur det blir!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Svå(r)t val!

Linn sa...

veerkliigen! svåå't vaal!