tisdag 17 mars 2009

Solnedgång

Efter att solen gick ner gick mitt humör också ner.. Filosofierna uppmärksammades lite av mig samtidigt som jag tittade på vardagstv. Det börjar på 3:an med top model, därefter SACT. Kanalbyte till kanal 5 och man får titta på slutet av AFV innan grey's anatomy börjar. Därefter får man vara snabb att byta tillbaka till 3:an och det är How I met your mother föjt av 2½ men. På grund av mitt taskiga humör började jag emellanåt gråta utan anledning. Sånt är livet, alltid kan man inte vara käck inte.

Nalle puh och jag skulle sedan köra lite bil. Men bilens batteri var dött så det va ju kört om man säger. Det får bli körlektion imorgon istället. Efter det ska jag minsann plugga med Elin. Ska nog även anlita henne som min assistent på min blogg. Fixa med saker som arkiv osv. Vet inte vad jag ska erbjuda henne i ersättning. Får klura ut något!

Nu sitter jag och tittar på mysteriet på greveholm. En underbar serie, klockren! Nattihej!

Inga kommentarer: