tisdag 24 mars 2009

Sweet kissin' in the moonlight

Tisdag eftermiddag! Förtillfället på rätt glatt humör. Sitter nämligen här coh lyssnar på Thorleifs bidrag till melodinfestivalen! Svängig musik, minst sagt! Sjungt på denna sång i stort sett hela eftermiddagen!

Skolan serverade idag inte världen godaste mat. Fisk med filsås. Egentligen är denna rätt helt okej men efter att ha ätit samma filsås sen årskurs 1 i lågstadiet så har jag, tro det eller ej, tröttnat på denna sås! Så Mikaela lockade med mig och elin, och tillslut även Pontus till att äta på stan. Det blev Mackmakeriet. När vi kom in där så hände en liten rolig incident! Jag stod brevid Pontus så bara sådär fattade han min hand och jag blev en sekund väldigt förvånad innan jag insåg att han trodde att jag var Mikaela! hah, tydligen var det inte första gången. Vad roligt det hade varit om det hade stått en gammal gubbe som han tog i hand med!

Nu ska jag engagera mig i projektrapporten! Imorgon är vi lediga från våran enda lektion, så blir en chill dag! hejhej


2 kommentarer:

Anonym sa...

Sweet kissin' in the, sweet kissin' in the moooonliiiight! Tänk vad Thorleifs kan överraska!

Linn sa...

Ja jisses! Speciellt Mange!