torsdag 19 mars 2009

Förkylning

Underbart att solen fortsätter att hålla i sig. Elin skickade ett sms till mig idag några minuter innan halv 8 och skrev att hon itne frös någonting alls i bara tröja! Därför tog jag en av mina tunnaste jackor. Det är den av alla mina jackor jag gillar mest nog. Svart, glansig från H&M som Christopher gav mig i 17-års present. Lite kall var den dock, men ska man vara fin får man lida pin.

Det är med colizion är verkligen nödvändigt.. Halsen har gått över men förkyld är jag trotsallt. Jobbigt är det. Tänker inte bli sjuk, och jag har inte tid för detta!
I helgen blir det iallafall trevlans tror jag! Sol på lördag, bongo på lördag! Ses där? Foshoo! Jag skriver autografer och kan även ställa upp på att bli fotograferad. Då kanske man kan se till att bjuda på ett såkallat "dagens ställ" också!

Nu blir det hv71. Jag tror dom vinner, det ser så ut! Men man vet aldrig hur det slutar! Puh! Nu blire soffan! Tjoohej!

Inga kommentarer: