lördag 28 mars 2009

Fredag-lördag

Tjoho!

Igår var det Bongo Bar. Det var inte alls så mycket folk som jag trodde det skulle vara. Men det gjorde inget det. För det var trevligt folk! Jag och Elin åkte buss in, tog oss till Bongo och utnjyttjade happyhour'n. Sedan stod vi och pratade med Emma, Sara och Maja en stund. Kul att träffa klasskompisar i annan miljö än skolan. Hoppas jag det blir mer av med hela klassen, en klassfest. Jovars. Sedan så drog vi runt på Bongo. Träffade på Linus från rosenlundsskolan och det blev lite häng. Hursomhaver. Suburban Kids With Biblical Namnes spelade och det var fint och trevligt. Bra låtar spelade dom! Perfekt. Efter att Pär sedan hade en lång pratstund om Liverpool med min och Elins föredetta lärarpraktikant så tog vi bussen hem till mig. Jag, Elin, Pär och Pontus. Lite rostade mackor och sådär! Sen så skulle vi se film men den hackade för mycket så vi gav upp. Klockan var runt tre och gästerna gick hemåt. Trött som jag var sov jag som en stock!Idag var det ingen sovmorgon för det inte. Scandic och jobb. Amanda jobbade vilket gjorde jobbdagen betydligt mindre jobbig. När vi dessutom fick jobbade tillsammans var det fulländat. Vi började segt, otroligt segt, segare än vanligt. Men vi hade gott om tid så det gled på! Efter lunch var det rent hus på tv. Kunde inte se det programmet i onsdags eftersom jag rider då! Ja sen var det du är vad du äter, både brittiskt och svenska. ooh. Sen så höjdes vår ansträning en aning i de sista rummen. De var nämligen nyrenoverade och sååå fina! Dammade lite extra och piffade och städade allt lite extra noga. Så fint så! Lagom till hockeyn drog vi hem. Det gick ju bra för Hv. Bra det! Ikväll blir det Robinson minsann. Tycker jag är kul! Ha en fin lördagskväll! hejhej


Inga kommentarer: