fredag 27 mars 2009

Suburban Kids!

Hej hej kära bloggen,

idag är det jag, Elin, som skriver. Jag är gästskribent skulle man kunna säga. Jag sitter nu hemma hos min goda vän Linn och smuttar på en drink jag nyligen fått av självaste Nalle Puh. Linn hon byter skor fram och tillbaka, hon har blivit en riktig sko-o-man på senaste tiden...

Idag/ikväll går mina tankar till alla de (stackare) som ska genomföra högskoleprovet imorgon (bland annat ett par från vår klass). Lycka till hälsar jag!

Om bara ett tiotal minuter ska vi (vingla) iväg mot bussen, för ikväll spelar ju Suburban Kids With Biblical Names på Bongo! Ett band jag sannerligen tycker är värt att provlyssna på, fantastiskt fin musik!

Japp, nu tänkte jag även bjuda på två 'dagens ställ' bilder som jag tagit denna kväll.
Först ut är Linn, iklädd kjol och topp från H&M, och skor från Scorett.

Sen har vi jag själv, också iklädd kläder och grejer från H&M... Japp, vad kan jag säga. Billigt och bra är det i den affären! Sporrarna kommer dock inte därifrån, de är väl från någon random hästaffär. De passade bra, hursomhelst).




Tack för mig, på återseende! Nu ska vi åka och ha roligt (men ändå skänka en tanke till de som ska göra högskoleprovet, givetvis givetvis).

Inga kommentarer: