tisdag 17 mars 2009

Sol!

Idag när jag kom ut ifrån mitt rum såg att jag solen lyste och himlen var blå. Genast var allt lite bättre, även om jag var otroligt trött och ville hemskt gärna bara ligga kvar i sängen brevid Christopher. Men skola blev det trotsallt. På håltimman drog jag och Elin till hemköp och skulle köpa lite snacks. Ingen glass hade de ännu så det blev marabou choklad och lite kola-snöre för min del. Utan jacka satt vi sedan på skolans skolgård och njöt av den underbara solen. Än är vindarna lite kyliga men jag kan inte klaga. Snart blir det att steka på altanen!

Nu är jag hungrig. Orkar inte laga mat. Men något ska jag äta. Sedan blir det filosofi igen. Den där trevliga rapporten borde jag med jobba lite på men kan tänka mig att jag skjuter upp det till imorgon. Ne nu blir det at leta i frysen efter lite föda! Hejsvejs!


En mysig solig bild från förra våren! Elin, Yra, Camilla, Vilda och Felicia!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Gillar Felicia på denna bild

Linn sa...

Go och glad!

Anonym sa...

Oj, oj! Den baskern hade jag idag. Tänkte att det skulle passa fint till solen! Nice, nice blev det.

Linn sa...

aaaw! underbart! våren är åter här. solen tar oss med storm! gud så gott