fredag 27 mars 2009

Hej hej!

Här sitter jag i mitt stökiga rum och lyssnar på Suburban Kids With Biblical Names. Peppar lite inför kvällen. Det kommer nog bli väldigt trevligt. Det förväntar jag mig iallafall. Dock ska jag upp och jobba imon vid 10, så bäst man inte är allt för trött! Inte så gött att städa toaletter om man mår lite illa!
Nyss har jag och Elin cruiisat runt i duppen! Han glider fram på gator.. Pontus och Pär plockades upp för att blir skjutsade hit och dit. Korv blev det i Huskvarna bland annat. När vi sedan skjutsat Pär till jobbet och Pontus hem till honom åkte vi hem hit. Tänkte köra ner elin till henne men så kom vi ju på att hon ändå skulle tillbaka hit sen! kanon,, hon tog bilen själv! Nu ska jag städa upp lite i mitt rum så det blir lite fräscht. Sedan får ajg allt ta mig en matbit! Därefter duschen och piffa till mig!. Pernilla och malin ska med få sig en liten piffning. Fina frisyer och lite glitter på Malin. Pernilla ville INTE ha glitter! Fy tusan!
Ses! hey

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är så man ska se ut när man åker i DUPen.