tisdag 31 mars 2009

Riskutbildning.

Tisdag och klockan är redan kvart över tio. Dagen började tidigt med en dag i skolan som var slut vid tre tiden. Lunchen idag var motbjudande, så jag och sex klasskompisar gick och åt mumsig pasta istället!

Efter skolan skulle ajg på riskutbilning del 1. En ny del som alla som tar körkort efter 1 april måste gå. Det tog cirka 3 timmar och 40 minuter. Intressanta saker men samtidigt mycket man redan visste om. Kör inte när du druckit alkohol och inte när du är trött. Livsfarligt. Så nu gör jag inte det heller. Väl hemma tog jag och nallepuh en biltur. Det gled på, gött!

Nu ska ska jag skriva ut min projektrapport så mamma kan skåda den åt mig. Därefter ska jag borsta tänderna och gå och lägga mig! sååå trött. Mysigt att sova när det blåser ute. Hoppas även på kalasväder imorgon, elin har sagt att det ska bli det nämligen!
Godnatt

Inga kommentarer: