söndag 22 mars 2009

Bongokväll och söndag!

Så var det söndag. Idag vakande jag ganska tidigt. Tog mig min goa filt och la mig i soffan i vardagsrummet. Där låg jag till klockan fem ungefär och tittade på diverse filmer och tv-program. Det va gött! Tog mig lite nutella också, nutella direkt ur burken då. mumsmums!

Igår var det trevligt som jag skrev. När vi kom till bongo någn gång efter halv nio var det väldigt´lite folk där. Jag och elin köpte oss ett glas vin (en fast två!) och slog oss ner vid ett bord. Vi pratade lite med Daniel tills han gick och därefter lite allmänt mingel. Största delen av kvällen hängde vi iallafall med Jonatan och hans polare. Ganska lugn kväll med trevligt sällskap. Vid 1-tiden sprang jag och elin till bussen, 2:an, för att åka och plocka upp Pär. Sista biten hem blev en promenad som inte var så jobbig då det inte längre är så kallt!

Väl hemma ringde jag till Christopher för lite shittchattande. Varade inte så länge då han ville fortsätta spela sitt trevliga spel. Så jag tog mig ett glas vatten och kröp sedan ner i sängen för att sova.

Nu ska jag skriva på min projektrapport lite! Senare ikväll blir det ju givetvis Wipeout och Beck! Beck filmen som visas idag minns jag som en av de bättre! otroligt spännande! Värd att se om man gillar Beck. Hadetgöttt!

Inga kommentarer: