onsdag 18 mars 2009

Studiedag

Trots en ledig dag från skolans lektion ringde min klockan vid 8.00. Upp ur sängen flög jag, vädligt långsamt, och började med att ta en colizion. Förebygger att inte bli sjuk för tillfället. Ingen frukost tog jag utan jag åkte direkt ner till stan och till körskolan. Underbart att köra i saaben nu. En bil man kan. Det gick si och så som vi båda var överrens om, jag och körskoleläraren. Lite slarvig var jag allt.

Väl hemma tog jag lite frukost innan Elin coh Pär skulle komma. En rostade macka med ost och vanlijyogurt. Jag tycker det är gott med banan i yougurt men våra är förtillfället slut. Därför tog jag lite chokladsås med banansmak istället. Bra resultat. Kanske inte så nyttigt men oväsentligt skulle jag säga.


Pär och Elin anlände och vi har varit effektiva, jag och Elin då. Pär tyckte nog det var roligast att kasta Christophers stressboll innan han for hem. Efter att ha tagit en underbart skön promenad ute i solen fortsatte jag och elin att arbeta lite med projektrapport. Bra det.
Nu har vi vilat en stund, dags för lite filosofitänkande innan det får räcka för dagen! Ikväll blir det ridlektion. Kanske att Zlatan är ridbar denna afton! Hejdå..

Inga kommentarer: