måndag 16 mars 2009

Dagen i korthet

Dagens händelser. Det började med att man hade tre lektioner i skolan. I psykologin lär vi oss om barnuppfostran och dess påverkan. Det kan ju alltid vara bra att veta lite om detta till framtiden. Jag har nämligen tänkt att jag ska skaffa mig några barn ihop med Christopher sen när livet är mer stabilt och ordnat. Hoppas dom blir brunögda, 75% chans på varje barn, helt okej odds! Tjockt hår hoppas jag också på för deras skull. Tunt hår ser jag inga fördelar med alls.

Lite religion med. Dags att välja en sekt. Tanken var det iallafall. Jag har inte valt någon än. Ska leta upp en galen, blir mer intressant så. Sekter är obehagliga.. Projektarbeteslektionen varade kanske i fem minuter för min och Elins del, sen blev det bussen hem. Ja men tänka sig, hem för att skriva projektrapport. Det var så hemskt roligt att jag istället var tvungen att skaffa en blogg för att kunna undvika det.

Kan jag passa på att tacka elin, min lilla vän, som hjälpte mig att fixa lite layout. Får ändra lite mer sen så den blir riktigt spacad. Elin ska få vara med och gästskriva lite i min blogg i framtiden, och kanske ta kort på mig när jag ska presentera dagens ställ och sånt roligt!



Eftermiddagen och kvällen spenderades sedan med pojkvännen. Vi lagade en egenpåhittad grönsakssoppa som blev relativt god. Vegetarisk var den iallafall! plusfördet! Kvällen har vi spenderat framför tv:en tillsammans med Philip och hans flicka. Hv71 spelade och det var ganska spännande. Dock var jag inte så insatt för jag studerade filosofi. Otroligt kul även det.

Nu ska det inte pluggas något mer för idag inte. Det blir att borsta tänderna och titta på projekt runway!

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt med uppdatering!