lördag 21 mars 2009

Morgon

Vaknade och tänkte: Jag har glömt ställa klockan åt Christopher! Det hade jag ju inte då det är lördag idag. Jag undrar varför jag inte oroade mig över mig själv, att jag borde gått upp? Antagligen hade jag sovmorgon i min drömvärld. Skönt att slippa gå upp av att en klocka ringer iallafall. Det kändes som det var evigheter sen, vilket det också är. Om man räknar två veckor som evigheter.. tror jag gör det när det gäller detta. Lite frulle blev det iaf, lite tråkig tv och sedan också en kort stund av kortspel för att hålla kvar Christopher lite extra. Men han drog nyss. "Jag vill åka hem tidigt den dagen jag ska hem". Puh. tråkmåns..

Nu ska jag städa lite i mitt rum och göra sånt man inte hinner annars. Slopa pluggandet idag. Idag blir en endast trevlig dag! Bongo ikväll också, blir säkert superduper kul! Hörs sen!

Inga kommentarer: