måndag 28 januari 2013

7 årsdag!

Idag firar jag och Christopher 7 år tillsammans. Det är ju inte så illa va? Christopher kom hem med en liten blomma till mig och jag hade köpt två trisslotter till honom. Hade det varit vinst på lotterna hade det ju varit ännu trevligare, men inte denna gången tyvärr!

För sju år sedan var det lördag. Jag, Christopher, Samuel och Jennie hängde hemma hos mig. Min mamma fyller ju år idag dessutom så Samuel och Christopher hade med sig en lite present till henne minns jag. Söta! Vad vi gjorde resten av kvällen minns jag inte riktigt men morgonen därpå så pussades vi i alla fall för första gången. Och nu sitter man här, sju år senare, i vår lägenhet och räknar dagarna tills vårt första barn ska komma! Det kunde man inte tro då, när vi var 15-16 år? Eller kanske kunde man det? Huhu!


En bild från knappt 7 år sen! Snygga!


Bild från i Bulgarien i somras! Då var han liiiten Theodor!!


Inga kommentarer: