söndag 27 januari 2013

små planer

Eftersom dagarna är ganska tråkiga för mig och jag bara väntar och väntar så behöver jag små små projekt varje dag att uträtta. Saker som jag vill göra och som inte kräver så mycket av mig, och som jag kan strunta i om jag så vill. Imorgon tror jag att jag ska åka till a6 (dit kan jag ta bilen och gå på toa flera gånger smidigt om jag så vill!) och titta lite. En bra amningsbh kan behövas till bb-väskan som jag nu har börjat packa. Kanske ska köpa mig en såndär färgglad, mjuk velour-mjukisdress också? haha! Kanske inte en sådan men några sköna kläder som är lätta att amma i åtminstone. En mysig tröja till Theodor ska jag titta på också, som kan han kan ha på sina allra första biltur hem!

Nu verkar morgondagen plötsligt mycket roligare! På tisdag, onsdag, fredag och lördag har jag fortfarande noll planer. Kom gärna med förslag! ;)

Inga kommentarer: