fredag 25 januari 2013

fredag

Fredag idag och jag och Xi har kommit igång med dagen. Efter att vi myst lite i sängen  klev vi upp och åt lite frukost. Eftersom Xi fäller så mycket bestämde jag mig för att dammsuga lite också. Jag fastnade på soffan som opassande är svart och Xi är vit. Soffan är fortfarande väldigt hårig trots att jag dammsög i flera minuter..

Nu är jag duschad och klädd. Snart ska jag luncha med mig själv och sedan bege mig. Ikväll ska jag, Christopher, Jennie och Joel nämligen äta middag tillsammans. Jag och Jennie fixar huvudrätt medan männen står för förrätt och efterrätt. Så snart ska jag åka iväg och först besöka ikea en snabbis och sen hämta Jennie för att handla lite mat. Jag pch Jennie har planerat vad vi ska laga men jag är lite osäker på om killarna har det. Förra gången var de ute i sista minuten, men det blev gott ändå. Hoppas på chokladefterrätt.....

Inga kommentarer: