söndag 13 januari 2013

packa..

Idag har varit slappar dag. Christopher har tittat på fotboll halva dagen och jag har halvsovit i soffan. En sväng förbi maxi har jag hunnit med för att hämta ut ett paket. 2 kuddar till vårt barn som kommit. Jag har också börjat packa lite för imorgon ska jag åka till Malmö och hälsa på Sandra och familjen. Jag är som vanligt absolut sämst på att packa så jag lär släpa på en tung väska. Åker ju däremot bil hem så det är ju skönt, om jag skulle köpa något i Malmö eller så!

Jag hoppas även att allt ska vara lugnt med magen nu när jag är borta i en vecka. Att föda vore ju hemskt opassande och det är ju inte särskilt troligt. Men kan ju inte låta bli att tänka på att det faktiskt kan hända hehe. Jaja, det blir nog bra! :)

1 kommentar:

Emma Andersson sa...

Hoppas du får det roligt i Malmö! :)