måndag 28 januari 2013

a6 center

Nu har jag varit på a6. Det är skönt på a6 för man kan ju ta av sig jackan och kännas sig mer ledig och fri. Man kan sitta ner en stund om man behöver och gå på toa när det krisar. Jag hittade det jag sökte, i alla fall det vitkigaste. En amningsbh på h&am som är väldigt bekväm. Mjuk och skön, täckande och trycker inte åt runt bröstkorgen mer än nödvändigt. Att jag inte köpt den tidigare, dumt av mig. Köpte även färglglada, bekväma trosor vilket var behövligt nu när kroppen har ändrat lite form. De får hänga med till förlossningen! Till Theodor hittade jag även en söt tröja. Det såldes i ett set så det kom byxor med också. På apoteket köpte jag bröstvärmare för att kunna undvika mjölkstockning så gott det går framöver! Mycket nöjdgravidtjej_90!!!



Dagens mage.. hehe!

Inga kommentarer: