torsdag 24 januari 2013

lite nytt

Hellu. Idag har Joel varit här och hjälpt mig fixa ordning bloggen lite. Lite bredare fält att skriva i och chans för bilderna att vara lite större. Nu ska jag bara lära mig min kamera också så jag kan ta finare bilder hehe. Det lär väl dröja ett tag dock!

Idag går jag in i vecka 36 (35+0). Det är alltså 2 veckor tills han anses klar för att komma ut. Innan kändes två månader som en ganska kort tid. Nu känns två veckor som en eeeevighet, aah. Jag vill ju verkligen inte att han ska komma innan han är redo men vad tråkigt det är att vänta. Som att vänta på en utlandsresa, fast tio gånger värre. När ska man packa väskan liksom? huh Sen är det ju verkligen inte säkert att han kommer om två veckor, utan om två veckor får man börja gå och vänta på riktigt. Ja, det blir som det blir!

2 kommentarer:

Sandra sa...

Jag packade väskan i v. 34!

Linn sa...

Du var då i god tid. Får väl börja samla ihop lite grejoor!