tisdag 8 januari 2013

tisdag

Idag gick jag upp supertidigt, nämligen halv åtta. Jag brukar sova till cirka 10 så det var minsann tidigt. Jag besökte barnmorskan och allt verkade fint så det var skönt. Växt har han givetvis och följer kurvan fint. Hur många centimeter exakt som magen blivit större sa hon nog aldrig men det spelar ju ingen större roll. Hon kände även hur han låg i magen och han låg med huvudet neråt. Han är ju fortfarande rörligt dock så han kan ju flytta runt lite innan det är dags att komma ut..

Annars har jag och Christopher köpt garderob på ikea idag. Den går i färgerna grönt, blått och rosa. Vi köpte även en mysig lampa och färg till spjälsängen. Så typiskt dock när vi sätter ihop garderoben. Ett fäste är helt skevt så jag får åka tillbaka till ikea och få en ny. Så segt!! Nu är det kartonger överallt och jag har tänkt få ordning på alla kläder och tvätta allt, alltså kaos. Jag orkar ju ingenting numera heller så får se till att sprida ut allt över flera dagar! (Christopher hjälper ju också till men att sortera bebiskläder gör jag hellre själv hehe..).

Nu ska jag se Sveriges mästerkock, yey!

Inga kommentarer: