måndag 21 januari 2013

Hemma

Igår kom jag hem från Malmö där jag har spenderat veckan. Vi har tagit det lugnt, Sixten har varit lite krasslig så det bergänsade möjligheterna en aning också. Men det gjorde inte så mycket, hade inget särskilt jag ville göra mer än att hänga.

Någon födseln blev det ju inte i Malmö men sammandragningarna har nog ökat en aning. Magen blir ständigt lite större dessutom och jag känner mig mer och mer rörelseförhindrad. Just nu befinner jag mig i vecka 35 och jag hoppas att det bara är dryga tre veckor kvar tills jag får träffa mitt barn. Men där är det minsann han som bestämmer när han vill se världen!
 
Målning!


Sixten!


Kula.


Ny klocka från IKEA! Hade tittat på den i Jönköping men sen fanns det inte kvar. Men i Malmö så!


Fina skötväskan jag har spanat på på internet fanns i en butik! Har fått den i present från Jimmi!
Ett extra diskställ så man kan diska mer disk på en gång. Hade även tänkt köpa detta innan när jag såg det på rean men tyckte inte jag hade råd. Så hittar vi det med 50% på reapriset, perfekt!
Hemmadag idag. Har duschat och gjort mig fräsch. Målat naglar och tagit på mig mjukiskläder!

1 kommentar:

Emma Andersson sa...

Verkligen fin skötväska! O häftig målning :D