onsdag 23 januari 2013

Kallt?

Än så länge sover jag nog hyffsat bra. Vaknar standard någon gång mellan 02-04 och måste ta mig till toaletten. Det känns oftast hemskt att ta sig upp ur sängen då för magens form är helt galen, plus akut kissenödig. Sen sover jag tills Christopher ska gå men sen verkar det vara nog, men det duger ju. Hoppas jag kan fortsätta sova hyffsat bra så jag är utvilad inför ankomsten!

Idag hade jag eventuellt tänk ta en sväng ner till stan men jag tror jag hoppar det. Har ingen egen termometer men enligt iphonen är det nästan 20 minusgrader ute, huu. Skönt att kunna välja själv om man ska gå ut eller icke!

Ett jobbigt vardagsproblem just nu är att Xi fäller som en tok, tror halva katten kommer försvinna. Det är hår precis överallt och självklart är alla nya barnsaker väldigt intressanta, ack ack!

Inga kommentarer: