torsdag 5 september 2013

Godiskakor

Igår bakade jag som sagt. Godiskakor, eller kärleksmums som många säger. Min mormor brukade baka såhär med strössel på istället för kokos. Jag tycker nog kokos är godare i och för sig men när jag var i affären för att köpa just kokos så glömmer jag självklart det.. Men de blev goda!


Theodor var pyjamaskille hela dagen igår. Det kan man ju få vara ibland, speciellt om en är förkyld!

Glad ändå!

Mums

Försökte prova inställningar på min kamera för att hitta något käckt. Lyckades inte.. hehe

Är också nu ganska bitter över att ha massor av goda nybakade kakor här hemma som lilla jag inte får äta. Får leta fram veganska recept! Nu ska snart en annan läkare ringa till mig angående det här med allergin. Har ju kunnat tänka några timmar nu och googla och inse saker själv, men kan ju vara bra att bekräfta med en läkare. Och få tid till en dietist. Att utesluta mjölk och ägg är inte det lättaste för mig som är rätt bra på att konsumera mejeriprodukter. Jag kanske ska passa på att bli vegan på en gång?

Inga kommentarer: