måndag 23 september 2013

trött i kroppen!

Nu känns det i kroppen att jag har hållit igång idag. Först iväg till sjukhuset med Christopher för prover och fix. Sedan for jag hem, fick parkera och krångla. Snabbt fixa mat till mig och ordna med smakis till Theodor. Sen var det snart dags för babysim så först ut med hunden, som självklart inte gjorde något..

Babysimmet gick kanon! Theodor var glad och skrattade när han fick hoppa från en flytsak ner i vattnet. Idag gick vändning till rygg utmärkt också och hand låg och flöt i mina händer en lång stund!

Efter simmet somnade Theodor gott i vagnen så jag tog med Roxi ut och gick en längre runda. Så nu är jag trött och dessutom lite träningsvärk sen igår. Theodor somnade lyckligtvis mycket lättare idag så nu ska jag väl snart passa på att lägga mig jag också.


Theodor tar sig som sagt fram nu. Kul och mycket passning..

BLIXT

Knähunden






Inga kommentarer: