onsdag 11 september 2013

Succédag

Idag var jag och Theodor iväg en sväng på öppna förskolan. Det var superlängesen vi var där nu. Först var det lite uppehåll under sommaren och sen var det allt med sjukdom, hunden kom och förra veckan var det förkylning. Så det var kul att komma dit idag och det var dessutom en liten grupp idag vilket jag tycker är skönt. Mammor som verkar bra och snälla också. Idag var socionomerna där och pratade lite om hur det känns nu att vara förälder så det blev lite mer uppstyrt samtal, kul. Himla bra öppna förskola idag alltså!!!

Och Roxi! Hon har kissat och bajsade två(!!!!) gånger idag. Vilken hund alltså. Igår gjorde hon inget alls på hela dagen så succé idag. Och hon var hemma en stund själv och hon hade inte ställt till det hemma något. Så fin hund vi har alltså. Tur att vi fått hem henne från Rumänien, för där är det på gång att massavliva alla gatuhundar, fy!

Ikväll åt Theodor nästan 2 dl välling. Woop Woop! Han var glad och jättehungrig och det är inte ofta det händer. Så han bara sörplade i sig när Emmelie gav flaskan. Vilken stjärna!

Vilken bra dag det har varit idag inser jag! Nu ska jag snart gå och lägga mig. Hoppas natten blir lika lyckad..

Inga kommentarer: