tisdag 10 september 2013

Simning

Godkväll! Igår var hände något roligt och nytt. Jag och Theodor var nämligen på babysim för första gången. Det var så skönt att glida ner i en pool i det varma vattnet. Och Theodor tyckte också det var roligt. Förutom när han skulle ligga på rygg, då blev det argsint. Men så räckte jag inte riktigt till heller med mina armar, han sparkade mig i ansiktet. Och så bottnade jag knappt i bassängen. Jo, det gjorde jag ju såklart men jag fick trippa runt på tå för att ha en lagom höjd över ytan. haha!

Här kommer lite bilder från promenader. Roxi går så fint i koppel. Men kissa är hon inte så bra på. Igår kissade eller bajsade hon inte på hela dagen. På natten bajsade hon inne istället.......

Son och far

Glad kille i vagnen

Vi tänkte gå och prova att låta Theodor gunga, men han somnade innan vi hann fram..

Pappan gungade lite istället

Jag och vår fina Roxi!

Inga kommentarer: