tisdag 3 september 2013

Utan anmärkning

I lördags fick jag återigen mjölkstockning. Som tur var ingen feber men det gjorde väldigt ont. Att det kan bli då ömt, jag blir imponerad. Efter typ ett dygn med stopp i bröstet släppte det tillslut när Theodor åt. Han fick bara äta på den stockade sidan från att jag började känna knölen och ändå tog det typ ett dygn innan det släppte. Det som är jobbigt i samband med mjölkstockningen är att Theodor inte kan äta ordentligt på bröstet och bröstvårtan blir minst lika öm. Amma alltså, vilken grej... Nu hoppas jag det var sista gången detta hände tills jag slutar amma, när det nu blir!

Vad sysslar vi annars med? Vi tar hand om vår nya lilla familjemedlem som är förvånanasvärt lugn. Det går fortfarande lång tid mellan att kissa och bajsa, men det sker och då sker det ute. Jag var även med henne hos veterinären igår och allt var utan anmärkning. Perfekt!!

Ikväll är det tänkt att jag och Christopher ska gå på restaurang alldeles själva. Spännande!

Inga kommentarer: