måndag 23 september 2013

Träningsstart

Igår var jag som planerat och tränande på eftermiddagen. Ett CX-pass var bokat och innan passet blev det lite promenad på löpband och efter 20 minuter på crosstrainer. Jisses vad svag jag är alltså. Passledaren står där och tittar på en och säger typ "ta i lite till, det orkar du!!". Nej jag orkade inte och skakade typ för jag blev då trött emellanåt. Men gött att börja igen, nu vill jag bli stark. Idag har jag lite träningsvärk men ändå inte så farligt. Jag tog det ändå rätt lugnt och pressade mig inte allt för mycket. Bäst att trappa upp liten lagom!

Theodor alltså, vad han gnäller. Igår höll jag på och försökte natta honom i över två timmar (med en paus mitt i för att han var klarvaken igen..). Han somnar nästan men fortsätter ändå gnälla så han kommer aldrig till ro. Jag får panik tillslut när jag står med honom och han bara aldrig nöjer sig. Likadant var det vid 05.30 men som tur var somnade han om hyfsat snabbt sen. Nu ligger han och frustrationsgnäller över typ ingenting på golvet så det är bäst jag går och pussar på min pojk!

Här kan man tro att han somnade gott för natten, men icke. Efter detta gallskrek han några gånger, höll på att somna, var klarvaken och sen tillslut gnällde sig till sömns. Ofta somnar han gott när jag bär runt på honom men blir sur direkt bara jag sätter mig ner eller försöker lägga ner honom. Han borde förstå att jag inte orkar stå upp hur länge som helst!

Inga kommentarer: