torsdag 19 september 2013

Potträning

ÅIdag har min lille gulleplutt kissat på pottan två gånger. Senast nu hade han sovit och vaknade och var glad och nöjd och helt torr blöja. Troligtvis kommer kiss snart då, tänkte jag, och placerade honom på pottan. Där satt han och såg busig ut och rätt som det var kom kisset. Då såg han ännu busigare ut. Jag kan än inte alla tyda några tecken på när han kan verka nödig, men det måste väl vara lite såhär jag kan börja? Kul med potträning på 7-månaderskillen ju! :)

Idag uppdaterade jag iphonen och ipaden till det nya iOS 7. Alltid jobbigt med nytt tycker jag, en har ju liksom vant sig vid det andra. Men det är ju som sagt en vana så kommer väl inte gå många dagar förrän det känns helt vanligt. Snart måste jag säkerhetsspara mina bilder från mobilen. Det är ett rejält gäng nu och mobilen börja bli lite knepig. Rätt som det är så dör den bara kanske och då är en ju glad om bilderna är sparade!
Theodor är där under filten någonstans haha
Bygga högt torn och sen försöka välta det!

Inga kommentarer: