söndag 15 september 2013

Saknar Tedde hehee

Nu sitter jag i soffan och har ätit frukost. Jag ba gick upp, gjorde mig mackor och åt. Inget ut med hunden, byta blöjor eller amma. Första gången på 7 månader. Meeeeeen jag saknar Theodor nu. Jag vet ju ännu inte hur natten har gått, kanske att de sover nu så vill inte åka förrän jag vet att han är vaken. 

Igår var det trevligt. Det var Christophers syster Evelina som fyllde år och vi var några stycken som åt och sedan bowlade. Theodor hängde med på detta och sedan åkte vi och lämnade honom hos mamma. Kvällen fortsatte hos Alex med något glas vin och lite passoa. Men de flesta av oss var ganska trötta så vid 00 gick jag hem. Första natten på massor av månader (han störde även min sömn när han var i magen) utan Theodor. Jag sov halvbra men jag behövde ju aldrig kliva upp ur sängen åtminstone. 

Idag ska jag och Christopher gå och rösta i kyrkovalet. Jag slängde först röstkorten då jag inte direkt har något intresse av kyrkan. Men sen insåg jag (pinsamt såhär i efterhand att jag inte förstod det....) att det handlar om partier även i detta valet. Så nu måste vi ju rösta för att förhindra Sverigedemokraterna och andra otrevliga partier!

Inga kommentarer: