lördag 21 september 2013

Vidriga macarons

I torsdags var jag och min lilla familj och hälsade på Joel. Han fyllde år nyss så visade fixat lite paket. Vi hade bland annat köpt ett litet paket med macarons som såg tjusiga ut och Joel hade inte smakat macarons förut som jag fattat det. Stackarn alltså, det var de värsta macaronsen jag stött på. Äckliga och hårda som skorpor, uuääääkkk!! Igår bakade jag därför nutellamacarons igen och mmmmmmh så goda! Ska leverera några till Joel idag om han är hemma!

Theodor har varit en riktig gnällspik på morgonen. Han hade nog behövt sova mer, jag också.. Men vaken sen 06.30 i full fart och massa gnäll, inget passar. Han ålar sig fram nu på golvet så snart får vi åka och köpa lite säkerhetsgrejer till hemmet tror jag, till eluttag och sådär.

Ikväll ska vi åka upp till mamma för att få en grillkväll. Christopher missade ju de flesta grillkvällarna under sommaren så jag önskade att han kunde få en nu. Roxi blir nog glad att träffa Loppanl och Truls också tror jag! :D

Imorgon ska jag nog träna också, woho. Satt nästan här och tänkte att jag skulle gå bort och köra cx nu 8.45, men nä. Lite mjuk eftermiddagsstart verkar bättre tror jag! 

Inga kommentarer: