tisdag 25 mars 2014

Dålig start på dagen

Dagen har börjat dåligt redan mitt i natten. Theodor vaknar så jag hämtar honom till oss. Jag kliver på en matta på vägen och känner en blöt fläck. Jaha så Roxi har satt sig och kissat någon gång, typiskt!!!

Sen vaknar Theodor vid 05, kryper iväg och stänger dörren till sovrummet. Han kommer alltså ingenstans så jag ligger kvar och vilar. Efter en stund kommer han tillbaka och myser lite med mig för att krypa iväg igen. Duns, skrik så ligger han platt på mage på golvet... Han är jätteduktig på att vända sig om och försiktigt glida ner från sängen, men idag gick något fel tydligen. Sååååå ledsen blev han och en annan kunde inte veta om han hade jätteont eller mest blev rädd. Kanske båda..

Nu är kl snart 7 och han är glad. Mattan är avsköljd och kommer väl inte torka på veckor haha. Vågar inte köpa nya mattor ifall hon kissar igen. Får vara gammalt och snuskigt ett tag tills vi kan lita på henne mer. Puh!


Inga kommentarer: