onsdag 26 mars 2014

Skor att gå i, tänka sig

Jag vill helst bo i ett hus nu med eb härlig trädgård. Men vi har ju inte riktigt den möjligheten nu. Ibland tycker jag våran lägenhet känns hemsk och ibland hur bra som helst? Haha Härnäst står dekorplast till köket för att piffa till det lite. Kan inte bestämma mig för om vi ska satsa på lite galet rosa eller det mer neutrala, vitt. Hm?? Får nog vänta till nästa månad iaf för denna månaden var föräldrapenningen minimal pga sparade massa dagar då jag har jobbat. Men lönen kommer ju först nästa månad..
Inspo:

Jaja idag har vi varit och köpt skor till Theodor. Han går nästan hela tiden nu så är ju kul om han kan få börja gå ute också. Svårt att välja färg men det fick bli med blommor. Theodor gillar blommor och pappa röstade på dem. Conversen i affären var ju sååå söta men vi får väl satsa på någon budgetvariant där! ;) Dessutom har han fått några fina skor efter Sixten så han klara sig fint hehe.

Nu ska jag bara se klart Svergies mästerkock och sen springa till sängen oc sova. Theodor gick som vanligt upp vid 05 och jag har varit så sjukt trött hela dagen. Somnade till en stund i soffan (totalt värdelös barnvakt!!) och Theodor kom och stoppade klossar i min mun haha! Söten. 

Skoorna

1 kommentar:

Denise sa...

Jäklar vilket underbart kök! :D