fredag 28 mars 2014

Hundträning

Jag tror alla dessa uppstigningar kl 05 har kommit ifatt mig nu och jag är supertrött hela tiden. Inatt vaknade Theodor inget på natten i alla fall (brukar bara hämta honom och han somnar om, men ändå skönare att sova utan att vakna alls!) och vaknade först 05.30. Jonenvisst, lite sovmorgon haha.

Igår var jag dödens som vanligt och la mig till och med och sov en stund på eftermiddagen när Theodor sov. Hela kvällen spenderades sedan på hundklubben, 19-21.30 puh. På en punkt stack jag ut lite i gruppen, som den enda som använde rösten bra i beröm. Haha jag piper och låter mycket tillgjort, men så det ska vara så det blir skoj för Roxi! Klapp på axel till mig för att våga vara löjlig med min hund haha. Nu var vi massor att öva på till nästa gång!

Idag står babysim på schemat. Skulle även vilja köpa en mörkläggningagardin till Theodor och skalkläder. Får se vad vi hinner med! :)


Inga kommentarer: