lördag 15 mars 2014

Kalas och lite bebisen

Dagen började som vanligt kl 05 idag. Finns det något sätt man kan få barnet att sova lite längre??? Puh..

Christopher kom aldrig hem igår heller så vid 06.30 fick vi ge oss ut i regn och blåst. Inte kul, och med nya rena vagnen och allt. Theodor höll dessutom på att dra i regnskyddet hela tiden så att det nästan gled av, en riktig retsticka är han. 

Vi har även varit på kalas idag, jag och Theodor. Mitt kusinbarn Elvira har fyllt tre år. Hon fick bland annat en prinsessklänning som hon önskat sig, och hon blev superglad. Så roligt att se och härligt med lyckade presenter!

Bebben i magen flyttar på sig också, även om jag inte känner det. Men det syns på kulan om jag drar in magen. Små sammandragningar kommer också ibland. Kanske att jag hade sammandragningar med Theodor också, bara att jag inte då kände igen hur det kändes då. Nu vet man ju hur allt känns. :)

Nu sover Theodor iaf och jag ska nog öva lite läxor med Roxi och sen sova jag också. Lär ju bli väckt senast kl 05 så.. Och imon bli det åtta timmars jobb dessutom!!

Härlig lägenhet med inglasad balkong mot munksjön. Hade också gärna bott där..
(Här drar jag alltså in magen allt jag kan, annars är jag bara stor och svullen och någon unge kan inte urskiljas. Är så sjukt att ett barn är i magen, kommer aldrig riktigt förstå det där!)

Inga kommentarer: