fredag 21 mars 2014

Guldstjärna

Glad mamma idag som fick mvg typ på maten till Theodor. Dietisten tyckte att han åt väldigt bra och varierat för en 1-åring, yey. Kanske lite lite kalcium men det kan ordnas med att han får lite havredryck att dricka ibland tex. Gött, kändes skönt att få ett besked att han fick väldigt bra mat, när jag själv oroat mig för att det kanske varit enformigt osv.  :)

Sen har vi varit på babysim, på nytt ställe nu. Förutom supersmå omklädningsrum så var set toppen. Theodor dök flera gånger och trivdes bra i att flyta i en ring. Det enda som var sjukt jobbigt var att jah glömde ta nässpray innan jag gick hemifrån och hade inget med mig. Så min näsa korkade igen direkt och i det tropiska klimatet vid poolen kändes det inte lättare att andas. Buuuu!

Gjorde smoothie idag, det var längesen. Så himla gott!!

Inga kommentarer: