fredag 21 mars 2014

Ständiga oron

Jag tycker det börjar bli jobbigt att jag inte känner några rörelser från bebisen. Idag går vi in i vecka 17 och i appen har det redan stått att det är vanligt att omföderskor redan känner fosterrörelser. Jag vet att det absolut inte behöver vara någon fara bara för att jag inte känner någon, men det är väldigt frustrerande. Visa att du lever!!! 

Från att en får veta att det är en bebis i magen börjar oron som aldrig tar slut. Först för missfall, sen för allt för tidigt förlossning, sen att förlossningen ska gå bra och sedan att barnet ska vara friskt tills hen dör. Puh!

Såg på programmet Helt sjukt i onsdags där hon som ofta har sporten på 4an berättade om sin dotter som fick leukemi vid 2 års ålder. Så hemskt, och självklart ser jag blåmärken på Theodors ben och börjar leta små röda prickar på hans redan rätt torra och röda hud.. Hittar lyckligtvis inga misstänksamma prickar!!

Idag ska vi ti dietisten för att få lite uppdatering och tips om allergin och sedan är det premiär för babysim i eftermiddag! :)

Han ser frisk ut idag hehe!

Inga kommentarer: