fredag 14 mars 2014

Vagnens första dag på äventyr

Så idag började dagen kl 05. Jag vaknade av täppt näsa och slem i halsen. Upp, snyta, klökas och panika över att inte hitta min nässpray!!! Fann den senare på dagen bland Theodors leksaker på golvet.... Theodor vaknar också, men somnar om hos mig. Jag kan dock inte somna om efter att ha krupit runt på golvet och letat nässpray, och efter några minuter tycker Thedoor ändå att det är dags att gå upp..

Idag har jag hunnit prova vagnen på flera vis. Långpromenad, stadstur, bilåkande och A6-tur. Är rädd att hitta negativa saker, vill att den ska vara perfekt. Men än är jag ändå nöjd. Klart att det gick liiite segt att packa in i bilen, men det handlar ju bara om en vanesak för att se vad som passar bäst. Är mest rädd att smutsa ner den, vill att den ska vara fin forever he he. 



Pappa är iväg på äventyr med jobbet ikväll och Theodor har varit så snäll. Åt, lekt, badat utan en enda ledsen min, ätit och sen somnat. Så jag gjorde mig lyxig kvällsmat och sen har jag ätit noblesse till let's dance. Nuuu ska jag sova!

Inga kommentarer: