tisdag 19 augusti 2014

37+4

Ja nu börjar vi gå över tiden här kan en säga. Theodor föddes ju 37+4 klockan 05.01. Idag har vi 37+4 och klockan är efter 08. Jag är inte det minsta förvånad dock, det har kännts så lugnt i magen så.. Men sammandragningarna har nog ökat lite och på natten vaknar jag alltid någon gång och måste typ ställa mig upp för att han trycker så åt alla håll. Han får liksom inte riktigt plats längre!!

Idag ska vi väl fortsätta leva ändå. Theodor är alldeles svullen i ögat, jag är gaska säker på att det är en liten vagel som dök upp igår. I övrigt mår han fint så jag hoppas det bara går tillbaka snart.  Skulle verkligen behöva tvätta idag också. Jag har för tillfället väldigt få kläder som passar min kroppsform, vilket innebär att de få plagg jag har används flitigt! Jag vill ju inte gå runt och lukta illa..

Sådär nöjd som jag är på högra bilden hoppas jag att jag får vara snart hehee

Inga kommentarer: