fredag 8 augusti 2014

Dags att börja vila

Är helt slut på kvällarna i kroppen och nu är det nog dags att börja vila. Det är ju vanligt att barnafödande drar igång på natten och då är det ju bra om en har lite krafter kvar. I helgen ska Christopher fixa saker jag inte kan och jag ska packa bb-väskan. Sen kan jag vila. Ev hämta en kasse till med kläder hos mamma för jag tyckte att det var väldigt snålt med små byxor i det jag har packat upp nu.. Imorgon ska jag till maxi, där kabske det blir ett nytt set kläder till lillebror. Hittade inget i butikerna på stan som var kul. Allt var blått, rosa eller typ vitt/beige. Så trist!

Nu ska jag sova men grannen i huset mitt emot har världens fest. Det stör mig nog inte allt för mycket dock. Det låter så sjukt jobbigt att hålla på sådär att de liksom suger ut all återstående energi ur mig så jag somnar haha!

Från appen idag. Haha åhjo, Theodor har sovit till efter 07 tre gånger denna vecka. Sovmorgon i allra högsta grad!

Inga kommentarer: