torsdag 28 augusti 2014

Kris

Idag smög jag och Theodor bort till öppna förskolan. Theodor fick busa runt och vara aktiverad och somnade snabbt i vagnen sen när vi gick hem. Jag fick mig dock en riktigt plågsam promenad hem. Vattnet var nämligen avstängt på öppna förskolan så det fanns där ingen tillgång till toalett. Höggravid som jag är så är toabesöken vanligtvis ganska täta, men nu fick jag hålla mig. Så på hemvägen var det lite kris plus att jag försökte gå snabbt, vilket resulterade i flera sammandragningar. Puh! Klarade mig hem i alla fall!

Nu är jag nyäten och Theodor verkar ha vaknat i vagnen, så även han är väl sugen på lite mat. 

Och några tecken på barn har jag inte sett skymten av än. Hoppas det går igång!

Naaaw nu ropar han mamma i vagnen, sötnos! Jag kommer plutten!

Inga kommentarer: