söndag 24 augusti 2014

Födelsedagen

Grattis till mig på födelsedagen. 24 år blir jag idag. Theodor vaknade vid 05.30 dagen till ära, yey. Christopher fick ta honom och på beställning fick jag frukost på sängen och paket. Visst hade det varit skönt att fått sova liiiite längre, men annars så!

Detta fick jag av Christopher. Kul, för igår när jag gjorde tårtor höll vispen på att ge upp på riktigt. Den stannade och hackade och det var precis att jag lyckades vispa sista grädden. Jag bad Christopher att fråga Lalla om de hade en visp jag kunde låna. Komiskt då han hade en undangömd till mig hehe!

Tårtorna igår, eventuellt årets sämsta bild på bakverk haha. Men bra-kameran är ju nerpackad i bb-väskan! Tårtorna blev goda i alla fall. Eller jag smakade bara chokladvarianten. Den andra skulle jag nog inte gillat särskilt mycket ändå!

Idag ska jag åka till mamma har jag tänkt och bli bjuden på mat och rasta Theodor. Ikväll ska jag och Gabriella dra hem storvinster på Bingolotto. Vi köpte lotter förra veckan men så upptäckte vi att premiären visst var denna vecka. Så våra män jobbar båda två, men vi får klara oss med våra små pojkar. Sen blir det parlamentetpremiär följt av förlossning. Nä, börjar ställa in mig på att föda i mitten på september. Det är ju helt stilla i magen, ungen vill inte ut.......

Inga kommentarer: