lördag 9 augusti 2014

Lite småtokig

Igår hade jag trotsallt svårt att komma till ro, allt var obekvämt och jag hade tungt att andas. Och så fick jag en riktigt obehaglig sammandragning och tänkte "tänk så drar det igång nu". Ja tänk om, och vi har inte packat någonting, inga bebiskläder och ingen kamera. Christopher har ingen koll på vad jag vill ha med så han hade inte kunnat slänga ihop det snabbt. Mmmh ja inte helt oväntat blev det ingen förlossning inatt och nu har jag packat ihop det absolut viktigaste. Så nu kan jag vara lugnare. Köpt ett extra paket gröt till Tedde och några burkar att skicka med honom. I och med allergin är det ju svårare att bara lämna iväg honom, även om såklart barnvakten är kapabel till att handla något hehe... Men en vill ju ha allt förberett och koll.

Ja undra om förlossningen är nära så som jag håller på? Känner mig helt tossig och måste fixa allt NU! Roxi behöver få sina klor klippta också och Theodor ska gå och ta blodprov. Mmmh det ska fixas..

Spjälsängen är uppställd nu åtminstone och namnet är bestämt. Men inga andranamn. Första namnet har ej namnsdag tror jag så vore ju snällt om andranamnen har det, så det blir rättvist firande ijämfört med storebror hehe!

Nu ska jag äta macka!

Pigg och glad.... nej... Den här graviditeten har ingen uppmanat mig att njuta. Haha ingen som vågar kanske! Eller så träffar jag alldeles för få människor för att någon ska säga något. Kan vara så

Inga kommentarer: