söndag 17 augusti 2014

Sjal

Mitt mobilbatteri har blivit så dåligt!! Visst scrollar jag genom Facebook, instagram och lite vanlig internet endel men alltså jag klarar inte en hel dag ens utan att behöva ladda framåt eftermiddagen. Såhär var den verkligen inte som ny! Funderar på att lämna in den men känns inte passande nu när det kan bli barnafödande när som... Får ladda ofta och ha med sladden och sen ta tag i dr när barnet kommit ut. En dag av lite vanligt surf måste den ju klara tycker jag..

Idag har vi införskaffat en bärsjal i alla fall. Fann en på blocket så jag slog till. Jag kan ju inte riktigt prova pga magen men den verkar skön tycker jag. Christopher provade den med Theodor i och det verkade väldigt bra. Men vi får noga öva oss lite på att knyta och sen kolla igenom vilka olika positioner en kan ha barnet i, så vi inte missar några bra användningsområden..

Och nej, inget tecken på barn i dag heller. Buhuuuuuuuuu


Inga kommentarer: