torsdag 14 augusti 2014

En dag eller fem veckor?

Just nu i dagar flyter allt på väldigt bra. Kan sova bra för det mesta (ja förutom om Theodor stör då) och jag har inga allt för överhängande smärtor. Sen tar jag ju det rätt lugnt också så det hjälper ju. Igår var jag nere på stan och på vägen hem kom ordentliga sammandragningar och benen var helt slut. Hehe jaja..

Känns skönt att vi har 37+0 imon och att jag hittills klarat det fint, samtidigt som att förlossningen känns mer avlägsen då. Tänk så går jag över tiden, alltså fy! Men aldrig kan en veta, kanske mår jag finfint och plötsligt vill han bara komma ut. Det vore det bästa! Ja antingen kommer han om bara några dagar eller så kan det dröja flera veckor. Jobbigt att inte veta!

Idag ska Roxi få klorna klippta och vi ska passa på att köpa en ny och fräsch kattlåda. Sista dagen innan projekt kom-ut-nu-lillebror börjar? Haha.. Kör på långpromenad imon!


2 kommentarer:

Sofie sa...

Jag gick över tiden nästan en hel vecka. Troligtvis den längsta nästanveckan i mitt liv! Men då är en i alla fall förberedd till max ;)

Linn sa...

Ush din stackare, förstår att tiden måste stått helt still. Theodor föddes ju 37+4, jag kommer få panik typ vid 38+0 haha... Jag hoppas på barn i helgen!!