måndag 11 augusti 2014

Sjukdom....?

Idag hade jag tänkt att gå och låta ta Theodor ta blodprov för att se hur vi har det mer allergin. Jag tänkte ringa och höra när vi kan få komma och klippa Roxis klor och jag tänkte åka till netto och kolla på tavlor som skulle komma den veckan. Men Theodor har varit supergnällig så jag tog temp, 37,4 vid niotiden. Är väl inget att gå i taket för så att säga men tänker ändå att det är bäst att avvakta lite med alla aktiviteter om han har något lurt i kroppen.. Orkar inte med en sjuk unge nu alltså. Och om lillebror kommer snart vill vi inte ha sjukdom i familjen!!!!

Ja vi får se, annars får det bli hemmfixardag. Packa ner lite nya kläder jag köpte till nykomlingen och koka lite nappar och amningapumpen så det är förberett. Theodor tog ju aldrig någon napp men kanske att nästa gör det. Har köpt en i naturgummi, cool hehe! (Plus att vi har ett stort gäng liggandes ändå sen Theodor och olika babyboxar haha!)


Sötkläderna med ekollon på, passar till en Eek. Det blev även ett par färgstarka rosa brallor och en basic svart body. Nu har vi vad vi behöver! :)

Inga kommentarer: