torsdag 7 augusti 2014

Ont i tänderna?

Igårkväll spelade vi lite spel med våra härliga grannar 11 våningar upp hehe. Eller ja de kom ner till oss. Vi kom inte i säng förrän vid ett-tiden, alltså ca tre timmar senare än vanligt för mig. Hu, trevligt men tröttsamt när Theodor vaknar vid 06 idag....

Han håller fortfarande på och gräver i munnen, speciellt i samband med att han är trött. Och när tänderna i överkäken ska borstas vill han absolut inte, och när jag ändå försöker mig på en rengöring så blir han superledsen. Är rädd att han har ont i tänderna kanske?? Kanske får ringa tandläkaren. Skulle ju kunna vara ren protest också men det vore ju hemskt om han har ont och vi tvingar oss in i hans mun två gånger dagligen!

Smärtor ökar mer och mer för mig och det har börjat stråla ut lite i ryggen. När jag hade ont med Theodor och det närmade sig att föda fick jag ont i ryggen, likt menssmärta. Ja det förstod jag efteråt, för just då väntade jag på att det skulle göra ont i magen. Ja seriöst, att gå såhär och det bara ska bli värre ända till september känns som ett skämt. Lördag nästa vecka verkar som en bra födelsedag tycker jag, satsar på det!

Buuus

Inga kommentarer: