fredag 15 augusti 2014

Huvudvärk

Igår kväll kom vi i säng sent och jag började få ont i huvudet. Tror det berodde mycket på att jag grät över djuren på dagen, det sved i ögonen i flera timmar efter hehe.. Plus att det blir så väldigt mycket tankar samtidigt. Vem ska isf ta över djuren? Ska jag stå kvar som äger? Vad ska jag sköta och hur ska allt gå ihop osv osv... Jaja det klarna nog med tiden och efter att jag fått all info av läkare. Jag vaknade på natten sen och hade fortfarande superont i huvudet så jag tog en alvedon. Hemskt att somna med huvudvärk och att det inte släpper av sömn.

Nä nu ligger Roxi i soffan och sover och Xi flyger runt och jagar något. Alltså så himla tomt utan djur? Det tog väl bara några månader innan Xi flyttade in hos oss efter att vi flyttade hemifrån. Har aldrig bott utan djur och det var nog det absolut jobbigaste med att flytta hemifrån, att lämna hundarna. Men en vänjer sig. Två barn gör väl hemmet hyfsat livat ändå heh..

Här har vi mig i 37+0. Är nog nästan större än vad jag var med Theodor. Vill inte föda någon bjässe?? Över 3500g vill jag gärna slippa haha..

2 kommentarer:

Sofie sa...

Så fin mage!

Jag har ju gått och bildat familj med en pälsdjursallergiker... inte så smart drag.

Linn sa...

Tack :)
Hah, nä det var osmart ;) . Nä ush vad tråkigt sånt är!! En får tänka på allt som kan vara värre så känns det lite bättre!