fredag 30 augusti 2013

Välling

Igår fick Theodor välling på kvällen. Pappa fick börja (det brukar gå lite lättare i början) och sen tog jag lite det sista. Ok, det ser jättetråkigt ut att han sitter i en matstol och dricker ur flaska, men ibland blir han lugnare när han får sitta där när han ska äta eller dricka (han får alltid börja med att sitta i knät). Men i knät bökar han som bara den. Han har inte förstått det där med att mysa och ta det lugnt. Vifta, stoja och titta på allt runt omkring är mer Theodors grej!



Idag ska jag någon gång ta mig till maxi för att hämta ett paket. Hade kunnat promenera men det sägs att det kan bli regn idag och jag är inte sugen på en regnpromenad.. Vi får se. Jag är även ute efter en tunna som det står "hundmat" på, vi har en för kattmat så vill ha en likadan. Tittade på eko men fanns bara för katt. Jag vet inte riktigt var jag kan hitta en. Gekås har haft vet jag så det får väl bli en tur snart kankse?  Yeyyyy

Inga kommentarer: