lördag 6 september 2014

2 dagar över

Två dagar över tiden idag. Snälla fina Loppan, hänger du bara med Myran eller har du tid att säga till min unge att komma ut nu? Vi behöver lite positivt här nu!!

Mhmm jag känner inte av några tecken på förlossning. Känner bara att han tar mycket plats i magen och förpestar mitt liv. Heheee positiva jag! Jag smällde i mig ett halvt paket kakor här precis. Kanske kan en sockerkick speeda igång honom lite? Unge...

Och lille Theodor han lever och frodas. Idag var han söt på morgonen. Han vaknar ju omänskligt tidigt och smiter iväg från sängen medan vi ligger kvar. Så idag när jag efter en stund går upp och kikar vad han gör så hittar jag honom i köket. På köksbordet, med handen i brödpåsen och äter. Haha han fixar frukosten själv! Gullen..

Hopp om någon vill leverera hallonbladste, ananas och andra såndär igångsättande saker så är det välkommet! 


Inga kommentarer: